Αυτή η έρευνα που πρόσφατα δημοσίευσε αμερικάνικη ιστοσελίδα διαδικτυακών γνωριμιών, θα κλείσει σπίτια! Οι άπιστες γυναίκες μπορούν να αποκαλυφθούν από τις επιλογές τους στα ψώνια.
Η AshleyMadison.com, δημοσίευσε μία έρευνα που καταγράφει τις προτιμήσεις 52.390 τακτικών πελατριών της, δημιουργώντας έτσι το «καταναλωτικό προφιλ» της άπιστης συζύγου. Στις πρώτες προτιμήσεις έρχονται μαγαζιά παπουτσιών και «καυτών» εσωρούχων αλλά και τα μαγαζιά καλλυντικών. Επίσης επιλέγουν μεγάλα μαγαζιά με πιο νεανικά και μοντέρνα ρούχα, παρά μεγάλους οίκους με ακριβά σχέδια.
Η έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες που απατούν τους συζύγους τους, ενδιαφέρονται υπερβολικά για την εμφάνισή τους: Συγκεκριμένα οι περισσότερες γυναίκες που συμμετείχαν την έρευνα παραδέχτηκαν ότι από τότε που ξεκίνησαν τις «παρασπονδίες» διπλασίασαν το ποσό των χρημάτων που σπαταλούν για τον καλλωπισμό τους.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει και ο διευθύνων Σύμβουλος της AshleyMadison δηλώνοντας ότι ο καλλωπισμός και η ιδιαίτερη προσοχή στην εξωτερική εμφάνιση μίας παντρεμένης γυναίκας, συνήθως αποτελεί σημάδι απιστίας.